FAQ

De meestgestelde vragen/antwoorden vind je hier. Wil je toch liever contact met iemand van Masio? Vul dan hieronder het contactformulier in.

Wat is de levertijd?

Als de bestelling voor 22:00 uur is geplaatst, zal het pakket binnen 1-2 werkdagen worden verzonden vanuit ons magazijn! Houd er rekening mee dat de verzending iets langer kan duren tijdens de feestdagen. Je bestelling zal binnen 2-5 werkdagen vanaf het bestelmoment worden ontvangen in de brievenbus. Je ontvangt altijd een e-mail zodra jouw bestelling is bevestigd bij ons magazijn. We wensen je veel plezier met je bestelling!

Alle bestellingen gaan via PostNL en de pakketjes passen door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven! 

Betaal ik verzendkosten?

Ja onder de €30,- rekenen wij €2,95 verzendkosten. Besteed je meer dan €30,- is er sprake van gratis verzending binnen Nederland.

Zijn de sieraden waterbestendig?

Jazeker! Alle sieraden van ons zijn water/zweetbestendig en zullen dus niet verkleuren. Je kunt dus gerust zwemmen en douchen met de sieraden.

Waar zijn de sieraden van gemaakt?

De sieraden van Masio zijn gemaakt van premium stainless steel.

Dit materiaal heeft een eindeloze lijst aan voordelen, waaronder dat ze 100% water en zweetbestendig zijn en dus niet verkleuren!

Je kunt altijd terugvinden waar een sieraad van gemaakt bij specificaties van een product. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

(LET OP! Het is niet mogelijk om oorbellen te retourneren, vanwege hygiënevoorschriften).

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via Info@masio.nl.

Voor alle retourvoorwaarden zie: Retourbeleid

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Helaas is het voor ons niet mogelijk om je bestelling na plaatsing te annuleren of te wijzigen.

Voor een snelle verwerking versturen we alle bestellingen direct naar ons magazijn. Dus zodra je bestelling compleet is en is afgerekend, kun je deze niet meer annuleren. We vragen je hierom je bestelling goed te controleren, voordat je afrekent.

Mocht je toch twijfelen over je bestelling? Bekijk/test je item in persoon, want je kunt dan je bestelling nog gemakkelijk binnen 30 dagen retourneren zie de Retourbeleid

Contactformulier

Wil je liever in contact komen met iemand van de klantenservice? Vul hieronder dan het contactformulier in: